ملاحظة هامة : قد يتم حظر حسابك حالما قمت بتطوير المستويات أو حصلت على ذهب اللعبة بشكل غير شرعي أو إستخدمت بطاقات الائتمان و حسابات باي بال المسروقة .
+ الرد على الموضوع
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 21

الموضوع: أول انتقاد للاعبين .. وليس للادارة !

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خليل العوضات مشاهدة المشاركة
    3 ابطال سبرتا و مقدس يفوزو على 10 مارس
    وانت بتقول يحربو حتي ب جسارة ههههههههههههههههههههههههه هههه
    طلب من صاحب الموضوع هات اسمك ف السيرفر نشوف قوتك و حروبك
    قبل ما انسى .. تعال نجرب 3 ابطال مقدس وسبارتا ضد ١٠ ابطال مارس .. واذا خسرت أعتزل اللعبة نهائيا *-*
    ألقى صدورَ الخيل وهي عوابسٌ
    وأنا ضَحوكٌ نحوها وبشوشُ
    إني لأعجبُ كيف ينظرُ صورتي
    يوم القتالِ مبارزٌ ويعيشُ

===============
    الاسم : الايمن
    سيرفر : الرعب
    حـلـف : DAMAR
    ===============

جزاك الله خير
    موضوع جميل

موضوع جميل ومفيد بس عندي ملحوظه يا اخي الكريم
    موضوع الهدايه او المسابقه ده كلام جميل وعندك حق فيه بالنسبه للهديه انا ما ليه حق اعترض علي هديه جايه ليه والله يشكر للي بعت اساس
    ثانيا المسابقه دي حريه شخصيه للعب عايز يشارك يشارك مش عايز برحتوه بس اقولك اني اغلب اللعبه مش عايزه تدخل بسبب الادراه تقولي ليه اقولك السبب اخي الكريم
    زي ما اتفقنا ماليش اعترض علي الهدايه لكن اني الادره لا ترد علي اللعبه في اكتر من موضوع نزال بالمنتده حتي مجرد الرد وايضاح وجهت النظر للداره احنا مش عايزن اكتر من كده
    لا وايه تحذف موضيع نزلت بالمنتده وعملت تعليقات كتير ولا يها سب ولا تجرح للاداره ونلقيها اتحذفت حتي بدون توضيح لسبب الحذف من الاساس يبقي الادراه مش عايز ترد ومنفضه للناس الناس هتلعب ليه
    (انا منزال 3 موضيع بالمنتده وتم الحذف)
    ثالثا اخر الكريم موضوع للحرب وعلشان رجوع الحماس والاثاره للعبه فعلان يتوقف علي اللعيبه مش الناس للي بالكادر ولا الناس للي بتشحن للعبه جماعيه وحلوتها في الجماعه وكتر اللعبه والله يا اخي شويه اهتمام
    بسيط من الادراه تعرف الناس معترضه ليه وتفهمهم وكل للي شايف حاجه غلط معا بعض الايضاح البسيط من الاخوه المتحرمين بالادراه هتلقي فيه تفاعل من الناس عمر المعدات ولا ابطال والجيش ما كان بيفرق
    لانوه اللعبه حلوتها انك تخسر وتكسب مش تكسب علي طوال هتفقد المتعه
    واخير ارجو لا اكون اطلت عليك في الرد وسماحني لو كان فيه تجاوز في كلام
    واخير اشكرا فعلان علي الموضوع الجميل ده

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة peposafwat مشاهدة المشاركة
    موضوع جميل ومفيد بس عندي ملحوظه يا اخي الكريم
    موضوع الهدايه او المسابقه ده كلام جميل وعندك حق فيه بالنسبه للهديه انا ما ليه حق اعترض علي هديه جايه ليه والله يشكر للي بعت اساس
    ثانيا المسابقه دي حريه شخصيه للعب عايز يشارك يشارك مش عايز برحتوه بس اقولك اني اغلب اللعبه مش عايزه تدخل بسبب الادراه تقولي ليه اقولك السبب اخي الكريم
    زي ما اتفقنا ماليش اعترض علي الهدايه لكن اني الادره لا ترد علي اللعبه في اكتر من موضوع نزال بالمنتده حتي مجرد الرد وايضاح وجهت النظر للداره احنا مش عايزن اكتر من كده
    لا وايه تحذف موضيع نزلت بالمنتده وعملت تعليقات كتير ولا يها سب ولا تجرح للاداره ونلقيها اتحذفت حتي بدون توضيح لسبب الحذف من الاساس يبقي الادراه مش عايز ترد ومنفضه للناس الناس هتلعب ليه
    (انا منزال 3 موضيع بالمنتده وتم الحذف)
    ثالثا اخر الكريم موضوع للحرب وعلشان رجوع الحماس والاثاره للعبه فعلان يتوقف علي اللعيبه مش الناس للي بالكادر ولا الناس للي بتشحن للعبه جماعيه وحلوتها في الجماعه وكتر اللعبه والله يا اخي شويه اهتمام
    بسيط من الادراه تعرف الناس معترضه ليه وتفهمهم وكل للي شايف حاجه غلط معا بعض الايضاح البسيط من الاخوه المتحرمين بالادراه هتلقي فيه تفاعل من الناس عمر المعدات ولا ابطال والجيش ما كان بيفرق
    لانوه اللعبه حلوتها انك تخسر وتكسب مش تكسب علي طوال هتفقد المتعه
    واخير ارجو لا اكون اطلت عليك في الرد وسماحني لو كان فيه تجاوز في كلام
    واخير اشكرا فعلان علي الموضوع الجميل ده
    اخوك دحروج سرفر الرعب حلف لودرس

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة peposafwat مشاهدة المشاركة

اخوك دحروج سرفر الرعب حلف لودرس

على راسي حبيبي واتشرف بمعرفة أنسان واعي مثلك ..
    كلامك واقعي ومطالبك مشروعة بس خليك مكان المراقبين او المشرفين ..
    يعني اذا قالو رح يحصل تغيير "ومن الصعب تغيير جوائز او مدة فاعلية بعد اعلانها" ف اكيد رح تقولو عليهم
    ان هم كذابين(حاشاهم) ومايعرفو يشتغلو
    اما اذا قالو مارح يحصل اي تغيير والجوائز نفسها رح تشوف الردود من بعض اللاعبين ممكن توصل لاساءة لشخص المشرف والمراقب "بالنتيجة اللعبة متاحة للجميع للي عندو اخلاق وللي عندو عصبية زايدة ويخرج عن نطاق الاخلاق"
    وهذا واقع حال
    لذلك برايي يفضلون الصمت او حذف المواضيع التي ممكن ان تتفاقم بها الردود الى التجاوز والسب
    وكل مشرف على حسب وجهة نظرة
    والله اعلم بالباقي

حتبقي مراقب هايل هههههههههههههههههه

الله يبني انتة تاخد اوسكار في التطبيل الله عليك موهبة هههههه
    يعنى انتة قصدك ناخد علي دماغنا و تتخذف مواضيعنا و نسكت لا وكمان اية احنا اللي غلطانين
    و كمان مفيش اي تقدير للاعبين و برضوا احنا اللى غلطانين ههههههه
    و يا ترا استفدت اية من ورا الموضوع ؟؟
    سؤال يطرح نفسة
    انتة شحين و احنا لا اللى مش شحينة هما اللى بيتأثروا جامد اكتر من الشحينة
    فانتة اكيد مش حاسس بالظلم اللى بيقع علينا لانك بتشحن و اعتقد انك فهمت وجهة نظري

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amza مشاهدة المشاركة
    يعنى انتة قصدك ناخد علي دماغنا و تتخذف مواضيعنا و نسكت لا وكمان اية احنا اللي غلطانين
    سؤال يطرح نفسة
    يا عم الراجل عداه العيب بيقولك حارب ب معدات جسارة و حربي ههههههههههههههه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خليل العوضات مشاهدة المشاركة
    حتبقي مراقب هايل هههههههههههههههههه
    اطمأن مارح اقدم للمراقبة ^_^ خلي قلبك مرتاح انت بس

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amza مشاهدة المشاركة
    سؤال يطرح نفسة
    يااخي مش تطبيل جرب تاخذ الامور من زاوية ثانية !!؟
    وبعدين اطبل عشان ايش ؟؟

+ الرد على الموضوع